با هم باشیم(سرزمین دانلود)

با هم باشیم(سرزمین دانلود)

اینجا همه چی سر جاشه

جدید ترین اخبار ورزشی ایران و جهان

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان فقط در

www.Miladvakili.loxtarin.com

 

کارشناسان 90 صحنه‌ها را اشتباه کارشناسی می‌کنند

دایی:کار داورها از اشتباه گذشته است/موش آزمایشگاهی شده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با انتقاد از داور دیدار با داماش گفت: کار دیگر از اشتباه گذشته و قضاوت‌ها سمت و سو گرفته است. 

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست یک بر صفر خانگی مقابل داماش گیلان گفت:‌ در صحنه‌ای که داماش به گل رسید مهاجم آنها ۲ متر در آفساید بود اما کمک‌داور آن را اعلام نکرد. داوری در مجموع بسیار ضعیف بود. مثل آب خوردن سوت می‌زنند و اشتباه می‌کنند اما عین خیالشان هم نیست. هیچ‌کس با قانون کار نمی‌کند و هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: چرا کمیته داوران در مورد اعتراض ما به بازی با مس سرچشمه رسیدگی نمی‌کند؟ چه کسی می‌خواهد تاوان این همه اشتباه را بدهد؟ به نظر من نتایج خیلی از بازی‌ها را داوران تعیین می‌کنند. کار دیگر از اشتباه گذشته و قضاوت‌ها سمت و سو گرفته است.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا درست است تیم‌ها به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کنند، گفت: اشتباهات آنقدر زیاد شده که تیم‌ها مجبورند برای احقاق حق خود به فیفا و AFC شکایت کنند، وقتی علناً از اشتباهات داوران حمایت می‌کنند باید هم ما یک داور در آسیا نداشته باشیم. متاسفانه تیم‌هایی مانند راه‌آهن که در پائین جدول قرار دارد موش آزمایشگاهی شدند.

سرمربی راه‌آهن عنوان کرد:‌ اگر کمک داور این بازی بین‌المللی است نباید به این شکل و واضح اشتباه کند و جرم اشتباه یک کمک داور بین‌المللی بیشتر است.

دایی در مورد محرومیت حاج بابایی داور دیدار راه‌آهن و مس سرچشمه تاکید کرد:‌ چرا او را محروم کردند؟ اگر به قول خودشان قانون را اجرا کرده نباید محرومش کنند و اگر اشتباهش ثابت شده چرا بازی ما را تکرار نمی‌کنند؟

سرمربی راه‌آهن در مورد بازی گفت: تیم ما همه جوره برتر از داماش بود و موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم. وقتی فرصت‌ها را از دست می‌دهیم یک ضرر به خودمان وارد می‌کنیم و متاسفانه داوری هم طور دیگر ما را آزار می‌دهد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و اعتراض کنم اما دلم می‌سوزد که تلاش شاگردانم با یک سوت و یک پرچم به هدر می‌رود. همیشه حرف حق را زدم و مسئله ما دیگر از انتقاد گذشته است. روزی که بدانم نمی‌توانم در مملکتم حرفم را بزنم مطمئن باشید از ایران می‌روم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در برنامه ۹۰ هم کارشناسانی می‌آورند که علناً جلوی مردم صحنه‌ها را اشتباه کارشناسی می‌کنند. البته آنها هم با کمیته داوران کار می‌کنند و اگر به ضرر این کمیته نظر بدهند شاید برایشان مشکل ایجاد شود. از داوری که نمی‌داند دستش را باید کدام سمت بلند کند چه انتظاری دارید؟

 

 

ماجرای تری کار خودش را کرد

کاپلو از سرمربیگری تیم ملی انگلیس استعفا کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال انگلیس که قراردادش تا پایان یورو 2012 اعتبار داشت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکرنت، فابیو کاپلو چندی پیش با تلویزیون ایتالیا در مورد بازپس گرفتن بازوبند کاپیتانی از جان تری گفت‌وگو و از این اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرده بود.

گفته می‌شود جان تری در دیدار کوئینز پارک رنجرز و چلسی به آنتون فردیناند، مدافع حریف توهین نژادپرستانه کرده است. به همین دلیل اتحادیه فوتبال انگلیس بازوبند را از تری گرفت که این کار با اعتراض کاپلو روبه‌رو شد.

در بیانیه اتحادیه آمده است: اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام می‌کند فابیو کاپلو از هدایت تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرده است. این تصمیم پس از جلسه‌ای که بین دیوید برنشتاین، رئیس و الکس هورن، مدیر داخلی اتحادیه و فابیو کاپلو در ورزشگاه ومبلی برگزار شد، اتخاذ شده است. در این جلسه که نزدیک یک ساعت به طول انجامید، استعفای کاپلو مورد قبول قرار گرفت و وی بلافاصله پست خود در تیم ملی را ترک خواهد کرد.

رسانه‌های انگلیس در این چند روز کاپلو را مورد انتقادهای فراوانی قرار دادند و تعدادی از روزنامه‌ها خطاب به او اعلام کرده بودند از سمت خود استعفا دهد. با این حال برنشتاین اعلام کرده بود کاپلو در جریان این اتفاق رفتار بسیار خوبی از خود نشان داده است

برنشتاین رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در این مورد گفت: باید تاکید کنم فابیو کاپلو در جلسه و در زمانی که هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده داشت رفتاری کاملا حرفه‌ای از خود نشان داد. استعفای کاپلو را پذیرفته‌ایم و اعلام می‌کنیم در شرایط کنونی رفتاری درست بوده است. از کاپلو به دلیل تمام کارهایی که برای فوتبال انگلیس انجام داده تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کاپلو در مدت زمان حضور خود در تیم ملی انگلیس 28 پیروزی، ۸ تساوی و ۶ شکست داشته است.

 

 

 

حمایت رونی و فردیناند از حضور ردنپ در تیم ملی انگلیس

خبرگزاری فارس: دو بازیکن منچستریونایتد از حضور سرمربی کنونی تاتنهام در تیم ملی انگلیس حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گاردین، پس از آن‌که کاپلو از هدایت تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرد، وین رونی و ریو فردیناند حمایت خود را از ردنپ اعلام کردند.

کاپلو به دلیل اختلاف نظر با سران اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر کاپیتانی جان تری در تیم ملی از سمت خود کنار رفت و اکنون گمانه‌زنی‌های فراوانی بر سر انتخاب جانشین وی در رسانه‌های انگلیسی صورت گرفته است

ریو فردیناند در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است: تصور می‌کنم در حال حاضر ما به یک مربی انگلیسی احتیاج داریم. دیگر نمی‌خواهیم در ترجمه صحبت‌ها برای مربیان غیر انگلیسی دچار مشکل شویم! به نظر من هری ردنپ با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایرین شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارد.

وین رونی نیز در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی نوشت: از استعفای کاپلو شوکه شدم. او انسان خوبی بود و یکی از برترین مربیان جهان است. فکر می‌کنم حضور یک انگلیسی در تیم ملی بهترین تصمیم باشد. من هری ردنپ را پیشنهاد می‌کنم.

از سوی دیگر پیتر شیلتون دروازه‌بان پیشین تیم ملی انگلیس در گفت‌وگو با شبکه اسکای گفت: فکر می‌کنم اکنون دوران هری در تیم ملی فرا رسیده است. او مربی بسیار خوبی است و تیم‌هایش بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند.

 

 

 

اتحادیه بیهوده فشار آورد

ونبلز: هر مربی دیگری هم بود، کار کاپلو را می‌کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق تاتنهام و بارسلونا از تصمیم فابیو کاپلو به خاطر استعفا و ترک تیم ملی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سان، یک روز پس از دیدار کاپلو ‌با مقامات اتحادیه انگلیس که با اتخاذ تصمیم کناره‌گیری این مربی ۶۵ ساله پایان یافت، تری ونبلز به جانبداری از همکار برجسته اش پرداخت.

ونبلز که در سال‌‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ هدایت تیم انگلیس را برعهده داشت، در سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ مربی بارسلونا اسپانیا بود و از سال  ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ مسئولیت تاتنهام را پذیرفت.

وی گفت: از این نکته که مربی بزرگی همچون کاپلو تصمیم گرفت به همکاری‌اش با ما خاتمه دهد، متاسف و ناراحت شدم. اتحادیه در قضیه بحث‌انگیز جان تری به وی بیهوده فشار وارد کرد. این سازمان می خواست در اموری که در شرح وظایف کاپلو است، مداخله کند که با چنین واکنشی از جانب مربی مواجه شد. به هر حال هر مربی دیگری هم به جای کاپلو بود، همین کاری را که او کرد، انجام می داد.

کاپلو که در سال ۲۰۰۸ جانشین استیو مک لارن شد، تا تابستان سال جاری میلادی قرارداد داشت. او از چندی پیش بخاطر آنکه جان تری در یک بازی چلسی‌ به آنتوان فردیناند، دشنام نژاد‌پرستانه داد، تحت فشار برخی رسانه‌ها و اتحادیه، ابتدا برای گرفتن بازوبند کاپیتانی و بعد عدم اجازه همراهی در یورو ۲۰۱۲ قرار گرفت و به همین خاطر از ادامه همکاری خودداری کرد.

 

 

ردنپ سرمربی انگلیس می‌شود؟

کاپلو: به خاطر حس خودستایی انگلیسی‌ها کناره‌گیری کردم

خبرگزاری فارس: سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: چیزی که مرا بسیار آزرده خاطر و مجبور به استعفا کرد حس خودستایی انگلیسی‌ها بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شبکه رای ایتالیا، فابیو کاپلو به دلیل اختلاف نظری که در ماجرای توهین نژادپرستانه جان تری به آنتون فردیناند با اتحادیه فوتبال انگلیس پیدا کرد،‌ از سمت خود کناره‌گیری کرد.

کاپلو در این مورد گفت: آن‌ها به من توهین و وجهه‌ام را خراب کردند. چیزی که در این میان مرا بسیار آزرده خاطر و مجبور کرد استعفا کنم، حس خودستایی انگلیسی‌ها بود. "آنگلوساکسونی‌ها" معتقدند همه بی‌گناه هستند تا زمانی ‌که این گناه‌کاری ثابت شود.

وی ادامه داد: من در راس تیم ملی این کشور قرار داشتم ولی در قضیه جان تری آن‌ها مرا رنجانده و به اعتبارم صدمه زدند. هیچ‌گاه دخالت در کارهایم را تاب نمی‌آورم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهم از خط قرمزها عبور کنند. بنابراین به سادگی تصمیم گرفتم فوتبال انگلیس را ترک کنم.

از هری ردنپ به عنوان گزینه هدایت تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2012 یاد می‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میلاد وکیلی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:خبر ورزشی,جدیدترین اخبار ورزشی,دریافت خبر نامه ورزشی,خبر های ورزشی ایران و جهان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این وبلاگ اگر چه در فهرست وبلاگ های شخصی اما پا آپدیت های سریع و به فاصله 10خود قصد دارد نظر همه اقشار اجتماع و سلیقه های متفاوت رو به خود جلب کند برای مثال این وبلاگ مرجع قابل اطمینان برای خواندن زندگینامه اشخاص است و یا مکانی برای تبادل نظرات بین هواداران فوتبال است مطالب سینمایی و هنری می تواند اوقات خوبی را برای خوانندگان رقم بزند دانلو انواع آهنگ و عکس و نرم افزار ضمناّ با عضویت در وبلاگ و خبر نامه ما می توانید از امکانات فوق العاده دیگری مثل دریافت خبر نامه جامع روزانه به email خودتان بهره مند بشید. پس با هم باشیم.... در (سرزمین دانلود)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , miladvakili.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM